طلسم محبت با فلفل سیاه بسیار قوی, طلسم با فلفل سیاه برای جذب محبوب و عاشق کردن,طلسم محبت قوی با فلفل سیاه,زمان مناسب برای سوزاندن طلسم فلفل سیاه

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعای محبت بسیار قوی و سریع  طلسم محبت یهودی  طلسم محبت سوزاندنی  طلسم محبت با فلفل سیاه  دعای احضار محبت از راه دور  طلسم عشق از راه دور  طلسم عشق فوری  قویترین طلسم محبت و دعاي محبت با فلفل سياه  دعای محبت شدید از راه دور  طلسم محبت فوری  طلسم محبت شدید بدون بازگشت  دعای محبت سریع الاجابه  دعای محبت زن وشوهر بیشتر اشنا کنیم.

 

 

دعای محبت بسیار قوی و سریع

 

در انجام دعای محبت ، نکته ای که مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است. در ذیل دعائی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

 

 

طلسم محبت یهودی

 

ای مهر محبت و تحبیب قلب حلال بین دو نفر، دعای ذیل را به همان نیت بخواند. پس از یک هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل است.

بسم الله الرحمن الرحیم(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند)) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان)

 

 

طلسم محبت سوزاندنی

 

للهم إنی أسألک بفضائل بسم الله الرحمن الرحیم ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم وبعظمتها وبجلالها وبثنائها وبهیبتها وبحرمتها وبجبروتها وبملکوتها وبکبریائها وبعزتها وبقدرتها وبقوتها وبسرها وبسر اسم الله الأعظم الذی فیها.

 

 

طلسم محبت با فلفل سیاه

 

کسی که ازدواج نموده و با همسرش از لحاظ عشق و علاقه و مهر و محبت مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باریتعالی 72 دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکرسی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:

 

 (توکلو یاخدام هذه الایة الشریفة بجلب مجامع ات فلان ابن فلانة حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصودة لکرههی لی بحق هذه الایة ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم).

 

 

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

 

برای اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخوانیم و به طعام یا آب بدمیم و سپس به او بخورانیم یا بنوشانیم. در آن عجایبهاست.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»  (سوره مبارکه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لت من المومنین»  (سوره مبارکه قصص، ایه 10).

 

 

طلسم محبت فوری

 

هر که این آیات را بر پوست آهو بنویسد ، به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. (يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

, , , , , , , , , , , , ,



طلسمات - همه جور دعا و طلسم و طلسم عاشق کردن قوی- طلسم یهودی محبت ,طلسم ,فلفل ,فلان ,دعای ,سیاه ,طلسم محبت ,فلفل سیاه ,دعای محبت ,الرحمن الرحیم ,محبت شدید ,الله الرحمن الرحیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده صبرم سر اومد دانلود آهنگ جدید ارزان سرا sirate افراد فنی کار